هیوندای کنای الکتریکی خودرویی مناسب و کم نقص است. این کراس اور جمع و تعدی به لطافت به راسته آمریکای شمالی سیاق یافته و فروش موفقی هم امتحان کرده است؛ ولی با گذشت مدتی، برخی از رانندگان نتیجه ی تجربیات خود با هیوندایکنای الکتریکی را با دیگران در میان گذاشته اند.

همان طورکه می قابلیت انتظار داشت، هیوندای کنا نکات مثبت زیادی دارد؛ ولی آنچه خیلی ها بوسیله آن توجه می کنند، ضعف های این خودرو است؛ چون دانستن چنینی مواردی می نبوغ بر تصمیم سایرین برای فروش این خودرو تأثیر بگذارد. درادامه، به پنج شکست اصلی هیوندای کنای الکتریکی از دیدگاه خریداران این خودرو رمز می کنیم.

این نکته را همچنین یادآور می شویم که میزان رضایت کلی از این خودرو بسیار بیش و ایراد های بسیار کمی بوسیله آن وارد شده است. با اینکه هیچ خودرویی کاملا بی ایراد نیست، درباره ی هیوندای کنا جالب است که هیچ یک از ایراد های خریداران اساسی نیستند و نمی قابلیت با استناد به آن ها، از ابتیاع این خودرو صرف نظر کرد، برای مثال، هیچ کس از سیستم شارژر زننده این خودرو شکایتی نکرد.



اولین و اصلی ترین شکایت خریداران کنای الکتریکی مربوط به سیستم رهیاب ماهواره ای این خودرو است. رفع عیب از این سیستم بخاطر هیوندای کار بسیار آسانی است؛ چراکه دشوار اصلی این سیستم به اطلس ی آن برمی گردد. خریداران متقاضی به روزرسانی نقشه ها در این خودرو هستند و خویش دارند  ایستگاه های شارژ نوک تیز متاخر نیز به این نقشه اضافه شوند.

مقاله های مرتبط:هیوندای کنا؛ کم مصرف ترین خودروی برقی جهانهیوندای کنا الکتریکی؛ اولین کراس اور کامپکت برقی

مشکل اتیه مربوط به لاستیک های نکسان این خودرو است. فداکار از خریداران هیوندای کنا لاستیک های مقیاس خودرو خویشتن را با لاستیک های Nokian WRG4 تعویض و گزارش کرده اند این لاستیک ها نغمه و کاربرد سوخت کم و چسبندگی بهتری از لاستیک های نکسان دارند. برخی دیگر از خریداران همچنین لاستیک های زمستانی میشلن را با لاستیک نمونه نکسان جایگزین کرده و گفته اند لاستیک زمستانی درون مقایسه با لاستیک های استاندارد صدای کمتری دارند و یواش تر هستند.



شکایت دیگر خریداران مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی است؛ زیرا هربار که خودرو را روشن می کنید، این جهیز صدای خیر چندان جالب و حتی آزاردهنده از خود تولید می کند. بعضی از خریداران برای رفع این مشکل پیشنهاد داده اند این ندا با پیام خوشامدگویی جایگزین شود.

شکایت چهارم مربوط به چیدمان کلیدها در درون اتاقک است؛ به وضع ای که داخل جانب چپ کار هیوندای کنا تعدادی کلید بود دارد که بوسیله سیستم های کنترل کشش، HUD و. متصل هستند. این کلیدها به صورتی جای گذاری شده اند که کارکردن با آن ها متعدد ساده نیست و به خوبی دیده نمی شوند. بعضی دیگر از خریداران هم از کلیدهای دوروبر گروه دنده ابراز ناخرسندی کرده اند.



درنهایت، به ایرادی می رسیم که بیشتر در مسافت های طولانی خود را نشان می دهد. خریداران هیوندای کنای الکتریکی عنوان کرده اند استراحتگاه پا که در جانب چپ پدال ترمز این خودرو قرار دارد، متعدد اندک جاه است و داخل مسافت های طولانی، قراردادن پا روی آن باعث سست شدن راننده می شود.

همان طورکه مشخص است، ایراد های هیوندای کنای الکتریکی بسیار اندک هستند. درمقابل، خریداران از مواردی متشابه شعاع حرکتی درخورتوجه (حدود ۴۰۰ کیلومتر) و طراحی جذاب و اسپرت و سیستم نمایش داده ها فنی روی سرتیز (HUD) این خودرو بروز رضایت کرده اند.بیشتر بخوانید:نخستین اتوبوس برقی دوطبقه هیوندای رونمایی شدکشیدن هواپیمای بوئینگ با استاندارد الکتریکی مینی کوپرموردانتظارترین خودروهای برقی بخاطر سال ۲۰۲۰رویداد ویژه تسلا در چروک چیست؟علت نتایج مالی ناتوان تسلا در سال ۲۰۱۹ چیست؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها