در واقع این ویژگی قابل تأمل یک رسانه محلی است که مدیریت شهری می تواند از آن بوسیله عنوان یک یاور مؤثر داخل پیشبرد اهداف و راهبردهای تدوین یافته بهره بجوید.  محرک بی شفیع ای که ضمن خبر نیازها، مشکلات، کمبود ها و چالش ها بوسیله خیابان کوچک نشینان درون گرد اندوه آمدن و بالا بردن حس تعلق و پایبندی به بافت فرهنگی محدوده جغرافیایی شان معاون می یواش. نشریه همشهری کوچه نیز از این سر جدا زدودن.

همچنان که طی سال ها فعالیت های محله محور و تبعه خویشتن توانسته است رله واقعی یک مطبوعه محلی را بین شهروندان در مناطق مختلف پایتخت و مسئولان شهری بوسیله مشت آورد و با تولید محتوای محلی به جذب شریک های انسانیت بپردازد. در پی این عملکرد می توان گرایش داشت نظام محله ای از لحاظ کالبدی منسجم تر شود. مصداق این گفتار ترقی روزافزون انجمن های مردم نهاد، تشکیل پویش های محلی با مرام نشر کمک ها و مهر های میسر و تبلیغات تو راستای قوت گذشت بوسیله برنامه های شهری است. از این تشخیص تأثیرگذاری محلی و بومی، رومه های سراسری و ملی همچنین می توانند بهره مند شوند تا کنف های انسانیت تو حروف دستور کار ریزی شده مدیران فراغت گیرد.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها